20110607

OMXS-30 skapade ingen diamant-formation som jag hade hoppats på, istället skapades en bear-flag som den i fredags gapade ned på. 
S&P-500 bröt ut från sin fallande kil-formation, gick dock tillbaka kraftigt efter sämre statistik och ny oro för Grekland. 

Jag fortsätter att ha mina pengar på sidlinjen. Går börsen svagt ned kommande vecka/or kan köpläge uppstå. Rekylerar den svagt upp denna vecka får jag fortsätta att hitta lägen att gå emot. 

Lite synd att det var halvdag i onsdags och stängt i torsdags. Fanns ändå läge att gå emot Boliden och Sandvik i fredags, hade dock inte möjlighet då jag jobbade. 

OMXS-30


S&P-500


ATC


Volvo


Hexagon


Trelleborg


ABB


Sandvik


LUPE


Boliden
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0