20110131

SKF har rapport i morgon - superintressant!

USA gick ned kraftigt i fredags, S&P har motstånd vid 1300. Får se om den söker stöd vid 50-dagars MA eller om den fortsätter upp. Stockholm har gått lite sämre på senaste tiden - ledande verkstadsbolag har vilat inför rapporterna. Blir intressant att se om USA får vila nu, kommer Stockholm följa med eller gå om rapporterna är bra? 

ATC gick precis som jag hade hoppats på, ned till 153 kr. Jag gjorde inget köp på den här nivån. Bättre att vänta och köpa när den bryter ut från sin negativa trend - varför ska jag vara första köpare, bättre att låta de stora spelarna vara det - jag följer bara med i vågen! 

S&P-500


SKF


ATC
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0